Mori Calliope - Excuse My Rudeness, But Could You Please RIP? Lyrics + English Translation

"Excuse My Rudeness, But Could You Please RIP?" is the 2nd track from the "DEAD BEATS" EP released by Mori Calliope. It was released on October 20, 2020.

Details

  • Title: Excuse My Rudeness, But Could You Please RIP?
  • Also Known As: Shitsurei Shimasu ga, RIP♡ , 失礼しますが、RIP♡
  • Tie-in: Hololive
  • Genre: Hip Hop, Rap
  • Language: Japanese
  • Country: Japan

Credits

Lyrics

Lyrics for Excuse My Rudeness, But Could You Please RIP? by Mori Calliope.

“皆さん!
今日の楽しいライブ配信に来てくれて誠にありがとうございます。
今日もラップしたいと思います。
では、始めましょうか?
… fxxk it.”

Modern-day killers really must hate fun
More often, people takin' lives rockin' knives & guns
The real mXrder connoisseurs in the ruins of hell
Got used to luring the audience with moe that sells, cuz
To my surprise, snatchin' lives とりあえず禁止
Nice try, stoppin' the MOtherFXXkin Da Vinci
of human erasure, can't stop the pace, sir
Make sure when “standing off” my rhymes slay first~
Jealous haters out there, high-five! I see you~
“No one's gonna buy this.” bxtch, I believe you!
Cute as all hell, in a literal sense
A bitter pretense,
But the views are all tell, no show, dollars and cents
Don't mean nada to the queen of “Sayonara”
Scythe and other super radical toys to tear your heart
Apart at the seams, still the killer of your dreams!
Slip your soul into my pocket, then I flee the scene-
It's like that.

If you take my advice,
You'll be killed by what'cha don't know!
But the other saying that I like so much more
Is along the lines of “you reap what you fuxxin SEISO”
Gotta know, ain't it so, could ya let go of your soul for me?
すごいDIE好き〜
I'm not asking for much: do me a favor and die?
ごめん、失礼しますが、RIP(◯んでください)❤〜

“kill 'em with the bass.”
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(かわいい、ね!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
“YAY! 素敵な暗◯(あんさつ)〜”
So it goes:

“Dead Beats, listen up!” It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
勝手にやってる地獄で犯罪じゃないから~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
でも、その前何となく一緒に楽しもう〜
あなたの◯(し)ぬ日まで!

申し訳ないです、やりすぎました。
なんで敬語でラップしてる?ちょっと変だ。
Not what you expected? Better tell you straight-forward
hear you all the way in hell, slamming on your keyboard
Go ahead and BE sore, but I won't run.
Cuz I'm a workaholic business-lady getting shxt done
Taking souls? Not an industry for suckers, for one
But it's a mistress of darkness's day in the sun~
(きもい…)
C A double L I O P E
I really love this fake-murder shxt's eye-opening
Taking words I get right off the cuff, and script my own thing
“Mxrder with words ain't enough?” that was the past me! (sorry~)
Gonna take a first-class master V to blast me
Humans, come at ME, I'm “masochistic” actually~
Huh… whatever that means. (何?)
Yes, whatever that means!!
Come a little closer クソ鳥,
THEN laugh at me!! (sup, bxtch?!)

If you take my advice, you'll get killed by what'cha don't know!
But inside, I'm kinda nervous and I don't know what the word is
for the other side of the gap? FXXK IT, “清楚”!!
Setting out, do as I'm supposed to do,
I'll get close to you…
ドンマイ、DIE丈夫〜
If it's alright with you, could I end your life?
ごめん、失礼しますが、RIP(◯んでください)❤〜

“kill 'em with the bass.”
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(かわいい、ね!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
“YAY! 素敵な暗◯(あんさつ)〜”
So it goes:

“Dead Beats, listen up!” It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
勝手にやってる地獄で犯罪じゃないから~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
でも、その前何となく一緒に楽しもう〜
あなたの♡(し)ぬ日まで!
(もう一回!!!)

“Dead Beats, listen up!” It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
勝手にやってる地獄で犯罪じゃないから~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
でも、その前何となく一緒に楽しもう〜
あなたの◯(し)ぬ日まで!
"minasan!
kyou no tanoshii raibu haishin ni kite kurete makoto ni arigatou gozaimasu.
kyou mo rappu shitai to omoimasu.
de wa, hajimemashou ka?
... fxxk it."

Modern-day killers really must hate fun
More often, people takin' lives rockin' knives & guns
The real mXrder connoisseurs in the ruins of hell
Got used to luring the audience with moe that sells, cuz
To my surprise, snatchin' lives toriaezu kinshi
Nice try, stoppin' the MOtherFXXkin Da Vinci
Of human erasure, can't stop the pace, sir
Make sure when "standing off" my rhymes slay first~
Jealous haters out there, high-five! I see you~
"No one's gonna buy this." bxtch, I believe you!
Cute as all hell, in a literal sense
A bitter pretense,
But the views are all tell, no show, dollars and cents
Don't mean nada to the queen of "Sayonara"
Scythe and other super radical toys to tear your heart
Apart at the seams, still the killer of your dreams!
Slip your soul into my pocket, then I flee the scene-
It's like that.

If you take my advice,
You'll be killed by what'cha don't know!
But the other saying that I like so much more
Is along the lines of "you reap what you fuxxin SEISO"
Gotta know, ain't it so, could ya let go of your soul for me?
sugoi DIEsuki~
I'm not asking for much: do me a favor and die?
gomen, shitsurei shimasu ga, shinde kudasai❤~

"kill 'em with the bass."
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(kawaii, ne!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
"YAY! suteki na ansatsu~"
So it goes:

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
katte ni yatteru jigoku de hanzai janai kara~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
demo, sono mae nantonaku issho ni tanoshimou~
anata no shinu hi made!

moushiwakenai desu, yarisugimashita.
nande keigo de rappu shiteru? chotto hen da.
Not what you expected? Better tell you straight-forward
Hear you all the way in hell, slamming on your keyboard
Go ahead and BE sore, but I won't run.
Cuz I'm a workaholic business-lady getting shxt done
Taking souls? Not an industry for suckers, for one
But it's a mistress of darkness's day in the sun~
(kimoi...)
C A double L I O P E
I really love this fake-murder shxt's eye-opening
Taking words I get right off the cuff, and script my own thing
"Mxrder with words ain't enough?" that was the past me! (sorry~)
Gonna take a first-class master V to blast me
Humans, come at ME, I'm "masochistic" actually~
Huh... whatever that means. (nani?)
Yes, whatever that means!!
Come a little closer kuso tori,
THEN laugh at me!! (sup, bxtch?!)

If you take my advice, you'll get killed by what'cha don't know!
But inside, I'm kinda nervous and I don't know what the word is
For the other side of the gap? FXXK IT, "seiso"!!
Setting out, do as I'm supposed to do,
I'll get close to you...
donmai, DIEjoubu~
If it's alright with you, could I end your life?
gomen, shitsurei shimasu ga, shinde kudasai❤~

"kill 'em with the bass."
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(kawaii, ne!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
"YAY! suteki na ansatsu~"
So it goes:

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
katte ni yatteru jigoku de hanzai janai kara~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
demo, sono mae nantonaku issho ni tanoshimou~
anata no shinu hi made!
(mou ikkai!!!)

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
katte ni yatteru jigoku de hanzai janai kara~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
demo, sono mae nantonaku issho ni tanoshimou~
anata no shinu hi made!
"Everyone!
Thanks for coming to today's tanoshii* live stream.
Today, I think I wanna rap.
Well then, shall we begin?
... fxxk it."

Modern-day killers really must hate fun
More often, people takin' lives rockin' knives & guns
The real mXrder connoisseurs in the ruins of hell
Got used to luring the audience with moe that sells, cuz
To my surprise, snatchin' lives banned for the time being
Nice try, stoppin' the MOtherFXXkin Da Vinci
of human erasure, can't stop the pace, sir
Make sure when "standing off" my rhymes slay first~
Jealous haters out there, high-five! I see you~
"No one's gonna buy this." bxtch, I believe you!
Cute as all hell, in a literal sense
A bitter pretense,
But the views are all tell, no show, dollars and cents
Don't mean nada to the queen of "Sayonara"
Scythe and other super radical toys to tear your heart
Apart at the seams, still the killer of your dreams!
Slip your soul into my pocket, then I flee the scene-
It's like that.

If you take my advice,
You'll be killed by what'cha don't know!
But the other saying that I like so much more
Is along the lines of "you reap what you fuxxin SEISO"
Gotta know, ain't it so, could ya let go of your soul for me?
sugoi DIEsuki〜
I'm not asking for much: do me a favor and die?
Excuse me, but could you please RIP?

"kill 'em with the bass."
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(kawaii, ne!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
"YAY! suteki na ansatsu~"
So it goes:

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
Doing it my way, cuz in hell it ain't a crime!~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
But before that, let's have fun somehow...
Until the day you die!

Sorry about that... I over-did it.
(why are you rapping in formal speech... ‘s a lil weird)
Not what you expected? Better tell you straight-forward
hear you all the way in hell, slamming on your keyboard
Go ahead and BE sore, but I won't run.
Cuz I'm a workaholic business-lady getting shxt done
Taking souls? Not an industry for suckers, for one
But it's a mistress of darkness's day in the sun~
(kimoi...)
C A double L I O P E
I really love this fake-murder shxt's eye-opening
Taking words I get right off the cuff, and script my own thing
"Mxrder with words ain't enough?" that was the past me! (sorry~)
Gonna take a first-class master V to blast me
Humans, come at ME, I'm "masochistic" actually~
Huh... whatever that means. (what?)
Yes, whatever that means!!
Come a little closer kuso tori,
THEN laugh at me!! (sup, bxtch?!)

If you take my advice, you'll get killed by what'cha don't know!
But inside, I'm kinda nervous and I don't know what the word is
for the other side of the gap? FXXK IT, "SEISO"!!
Setting out, do as I'm supposed to do,
I'll get close to you...
Don't mind、DIEjobu〜
If it's alright with you, could I end your life?
Excuse me, but could you please RIP?

"kill 'em with the bass."
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(kawaii, ne!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
"YAY! suteki na ansatsu~"
So it goes:

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
Doing it my way, cuz in hell it ain't a crime!~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
But before that, let's have fun somehow...
Until the day you die!
(One more time!!!)

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
Doing it my way, cuz in hell it ain't a crime!~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
But before that, let's have fun somehow...
Until the day you die!
(from https://www.youtube.com/watch?v=5y3xh8gs24c)
Original
“皆さん!
今日の楽しいライブ配信に来てくれて誠にありがとうございます。
今日もラップしたいと思います。
では、始めましょうか?
… fxxk it.”

Modern-day killers really must hate fun
More often, people takin' lives rockin' knives & guns
The real mXrder connoisseurs in the ruins of hell
Got used to luring the audience with moe that sells, cuz
To my surprise, snatchin' lives とりあえず禁止
Nice try, stoppin' the MOtherFXXkin Da Vinci
of human erasure, can't stop the pace, sir
Make sure when “standing off” my rhymes slay first~
Jealous haters out there, high-five! I see you~
“No one's gonna buy this.” bxtch, I believe you!
Cute as all hell, in a literal sense
A bitter pretense,
But the views are all tell, no show, dollars and cents
Don't mean nada to the queen of “Sayonara”
Scythe and other super radical toys to tear your heart
Apart at the seams, still the killer of your dreams!
Slip your soul into my pocket, then I flee the scene-
It's like that.

If you take my advice,
You'll be killed by what'cha don't know!
But the other saying that I like so much more
Is along the lines of “you reap what you fuxxin SEISO”
Gotta know, ain't it so, could ya let go of your soul for me?
すごいDIE好き〜
I'm not asking for much: do me a favor and die?
ごめん、失礼しますが、RIP(◯んでください)❤〜

“kill 'em with the bass.”
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(かわいい、ね!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
“YAY! 素敵な暗◯(あんさつ)〜”
So it goes:

“Dead Beats, listen up!” It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
勝手にやってる地獄で犯罪じゃないから~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
でも、その前何となく一緒に楽しもう〜
あなたの◯(し)ぬ日まで!

申し訳ないです、やりすぎました。
なんで敬語でラップしてる?ちょっと変だ。
Not what you expected? Better tell you straight-forward
hear you all the way in hell, slamming on your keyboard
Go ahead and BE sore, but I won't run.
Cuz I'm a workaholic business-lady getting shxt done
Taking souls? Not an industry for suckers, for one
But it's a mistress of darkness's day in the sun~
(きもい…)
C A double L I O P E
I really love this fake-murder shxt's eye-opening
Taking words I get right off the cuff, and script my own thing
“Mxrder with words ain't enough?” that was the past me! (sorry~)
Gonna take a first-class master V to blast me
Humans, come at ME, I'm “masochistic” actually~
Huh… whatever that means. (何?)
Yes, whatever that means!!
Come a little closer クソ鳥,
THEN laugh at me!! (sup, bxtch?!)

If you take my advice, you'll get killed by what'cha don't know!
But inside, I'm kinda nervous and I don't know what the word is
for the other side of the gap? FXXK IT, “清楚”!!
Setting out, do as I'm supposed to do,
I'll get close to you…
ドンマイ、DIE丈夫〜
If it's alright with you, could I end your life?
ごめん、失礼しますが、RIP(◯んでください)❤〜

“kill 'em with the bass.”
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(かわいい、ね!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
“YAY! 素敵な暗◯(あんさつ)〜”
So it goes:

“Dead Beats, listen up!” It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
勝手にやってる地獄で犯罪じゃないから~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
でも、その前何となく一緒に楽しもう〜
あなたの♡(し)ぬ日まで!
(もう一回!!!)

“Dead Beats, listen up!” It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
勝手にやってる地獄で犯罪じゃないから~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
でも、その前何となく一緒に楽しもう〜
あなたの◯(し)ぬ日まで!
Romaji
"minasan!
kyou no tanoshii raibu haishin ni kite kurete makoto ni arigatou gozaimasu.
kyou mo rappu shitai to omoimasu.
de wa, hajimemashou ka?
... fxxk it."

Modern-day killers really must hate fun
More often, people takin' lives rockin' knives & guns
The real mXrder connoisseurs in the ruins of hell
Got used to luring the audience with moe that sells, cuz
To my surprise, snatchin' lives toriaezu kinshi
Nice try, stoppin' the MOtherFXXkin Da Vinci
Of human erasure, can't stop the pace, sir
Make sure when "standing off" my rhymes slay first~
Jealous haters out there, high-five! I see you~
"No one's gonna buy this." bxtch, I believe you!
Cute as all hell, in a literal sense
A bitter pretense,
But the views are all tell, no show, dollars and cents
Don't mean nada to the queen of "Sayonara"
Scythe and other super radical toys to tear your heart
Apart at the seams, still the killer of your dreams!
Slip your soul into my pocket, then I flee the scene-
It's like that.

If you take my advice,
You'll be killed by what'cha don't know!
But the other saying that I like so much more
Is along the lines of "you reap what you fuxxin SEISO"
Gotta know, ain't it so, could ya let go of your soul for me?
sugoi DIEsuki~
I'm not asking for much: do me a favor and die?
gomen, shitsurei shimasu ga, shinde kudasai❤~

"kill 'em with the bass."
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(kawaii, ne!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
"YAY! suteki na ansatsu~"
So it goes:

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
katte ni yatteru jigoku de hanzai janai kara~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
demo, sono mae nantonaku issho ni tanoshimou~
anata no shinu hi made!

moushiwakenai desu, yarisugimashita.
nande keigo de rappu shiteru? chotto hen da.
Not what you expected? Better tell you straight-forward
Hear you all the way in hell, slamming on your keyboard
Go ahead and BE sore, but I won't run.
Cuz I'm a workaholic business-lady getting shxt done
Taking souls? Not an industry for suckers, for one
But it's a mistress of darkness's day in the sun~
(kimoi...)
C A double L I O P E
I really love this fake-murder shxt's eye-opening
Taking words I get right off the cuff, and script my own thing
"Mxrder with words ain't enough?" that was the past me! (sorry~)
Gonna take a first-class master V to blast me
Humans, come at ME, I'm "masochistic" actually~
Huh... whatever that means. (nani?)
Yes, whatever that means!!
Come a little closer kuso tori,
THEN laugh at me!! (sup, bxtch?!)

If you take my advice, you'll get killed by what'cha don't know!
But inside, I'm kinda nervous and I don't know what the word is
For the other side of the gap? FXXK IT, "seiso"!!
Setting out, do as I'm supposed to do,
I'll get close to you...
donmai, DIEjoubu~
If it's alright with you, could I end your life?
gomen, shitsurei shimasu ga, shinde kudasai❤~

"kill 'em with the bass."
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(kawaii, ne!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
"YAY! suteki na ansatsu~"
So it goes:

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
katte ni yatteru jigoku de hanzai janai kara~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
demo, sono mae nantonaku issho ni tanoshimou~
anata no shinu hi made!
(mou ikkai!!!)

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
katte ni yatteru jigoku de hanzai janai kara~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
demo, sono mae nantonaku issho ni tanoshimou~
anata no shinu hi made!
English
"Everyone!
Thanks for coming to today's tanoshii* live stream.
Today, I think I wanna rap.
Well then, shall we begin?
... fxxk it."

Modern-day killers really must hate fun
More often, people takin' lives rockin' knives & guns
The real mXrder connoisseurs in the ruins of hell
Got used to luring the audience with moe that sells, cuz
To my surprise, snatchin' lives banned for the time being
Nice try, stoppin' the MOtherFXXkin Da Vinci
of human erasure, can't stop the pace, sir
Make sure when "standing off" my rhymes slay first~
Jealous haters out there, high-five! I see you~
"No one's gonna buy this." bxtch, I believe you!
Cute as all hell, in a literal sense
A bitter pretense,
But the views are all tell, no show, dollars and cents
Don't mean nada to the queen of "Sayonara"
Scythe and other super radical toys to tear your heart
Apart at the seams, still the killer of your dreams!
Slip your soul into my pocket, then I flee the scene-
It's like that.

If you take my advice,
You'll be killed by what'cha don't know!
But the other saying that I like so much more
Is along the lines of "you reap what you fuxxin SEISO"
Gotta know, ain't it so, could ya let go of your soul for me?
sugoi DIEsuki〜
I'm not asking for much: do me a favor and die?
Excuse me, but could you please RIP?

"kill 'em with the bass."
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(kawaii, ne!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
"YAY! suteki na ansatsu~"
So it goes:

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
Doing it my way, cuz in hell it ain't a crime!~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
But before that, let's have fun somehow...
Until the day you die!

Sorry about that... I over-did it.
(why are you rapping in formal speech... ‘s a lil weird)
Not what you expected? Better tell you straight-forward
hear you all the way in hell, slamming on your keyboard
Go ahead and BE sore, but I won't run.
Cuz I'm a workaholic business-lady getting shxt done
Taking souls? Not an industry for suckers, for one
But it's a mistress of darkness's day in the sun~
(kimoi...)
C A double L I O P E
I really love this fake-murder shxt's eye-opening
Taking words I get right off the cuff, and script my own thing
"Mxrder with words ain't enough?" that was the past me! (sorry~)
Gonna take a first-class master V to blast me
Humans, come at ME, I'm "masochistic" actually~
Huh... whatever that means. (what?)
Yes, whatever that means!!
Come a little closer kuso tori,
THEN laugh at me!! (sup, bxtch?!)

If you take my advice, you'll get killed by what'cha don't know!
But inside, I'm kinda nervous and I don't know what the word is
for the other side of the gap? FXXK IT, "SEISO"!!
Setting out, do as I'm supposed to do,
I'll get close to you...
Don't mind、DIEjobu〜
If it's alright with you, could I end your life?
Excuse me, but could you please RIP?

"kill 'em with the bass."
korosu no koto ga TANOSHII
(teehee, bxtch)
Murder is so fxxking KAWAII
(kawaii, ne!)
SHINIGAMI SENSEI+~CALLIOPE~
Kill 'em with the bass, 'till we get 'em to say: (Alright!)
"YAY! suteki na ansatsu~"
So it goes:

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
Doing it my way, cuz in hell it ain't a crime!~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
But before that, let's have fun somehow...
Until the day you die!
(One more time!!!)

"Dead Beats, listen up!" It's what'cha want?
Me coming in the night for ya!
Doing it my way, cuz in hell it ain't a crime!~
Bass high enough to exterminate ya
You'll dance anyway, cuz it's human nature
But before that, let's have fun somehow...
Until the day you die!
(from https://www.youtube.com/watch?v=5y3xh8gs24c)

Comments (0)

Please feel free to correct us if you see any mistakes. It will help us a lot.

You must be logged in to post a comment.

From The Same Franchises

Make ‘Em Afraid / Mori Calliope
Make ‘Em Afraid
Mori Calliope
Holy Shitto / Mori Calliope
Holy Shitto
Mori Calliope
Let Me Stay Here / Ceres Fauna
Let Me Stay Here
Ceres Fauna
MERA MERA / Mori Calliope
MERA MERA
Mori Calliope
Hurt you / Sakamata Chloe
Hurt you
Sakamata Chloe

From The Same Artists

Make ‘Em Afraid / Mori Calliope
Make ‘Em Afraid
Mori Calliope
Holy Shitto / Mori Calliope
Holy Shitto
Mori Calliope
MERA MERA / Mori Calliope
MERA MERA
Mori Calliope
CapSule / Mori Calliope×Hoshimachi Suisei
CapSule
Mori Calliope×Hoshimachi Suisei
UnAlive / Mori Calliope
UnAlive
Mori Calliope
Q / Gawr Gura x Mori Calliope
Q
Gawr Gura x Mori Calliope